Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Поняття про розмір об’єкта спостереження є досить багатозначним. Наприклад, коли йде мова про звичайний предмет навколишнього світу, вимірюють його довжину та ширину. А коли опрацьовується геометрична фігура, то знаходять її периметр або площу. Це два різні поняття: периметр є сумою довжин всіх сторін фігури, а площа є розміром поверхні умовної площини, на якій розміщена фігура. У ході виконання цього завдання дитина опрацює саме периметр. На екрані перед учнем міститься кілька різних двовимірних фігур. Вони належать до різних видів, відрізняються за довжиною сторін і за їхнім співвідношенням. Але довжина сторін у них вже вказана. У завданні, яке знаходиться над зображенням цих фігур, вказано, який периметр має та фігура, котру й треба знайти. Для цього необхідно знайти суму довжини сторін фігур, про які йде мова. Коли учень обчислює периметр для кожної фігури, залишається лише знайти те значення, котре співпадає з наведеним у завданні. Виділивши відповідну фігуру, дитина проходить на наступний етап до аналогічного завдання з іншим набором фігур. Ця вправа є дуже простою за механікою виконання: учню доводиться кілька разів додавати відносно невеликі числа. Однак, насправді значення вправи більше, ніж здається на перший погляд. Перш за все, дитина отримує досвід у знаходженні периметра фігур, на кожному етапі опрацьовуючи відразу кілька з них, причому – різних видів. По-друге, за допомогою виконання даної вправи дитина тренується у співвідношенні та швидкому переведенні різних одиниць вимірювання, адже у одній фігурі довжини сторін можуть бути вказані в міліметрах, в іншій – в сантиметрах, а в третій – в дециметрах.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Х.4
Знаходимо фігуру з наведеним периметром
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися