Поняття про розмір об’єкта спостереження є досить багатозначним. Наприклад, коли йде мова про звичайний предмет навколишнього світу, вимірюють його довжину та ширину. А коли опрацьовується геометрична фігура, то знаходять її периметр або площу. Це два різні поняття: периметр є сумою довжин всіх сторін фігури, а площа є розміром поверхні умовної площини, на якій розміщена фігура. У ході виконання цього завдання дитина опрацює саме периметр. На екрані перед учнем міститься кілька різних двовимірних фігур. Вони належать до різних видів, відрізняються за довжиною сторін і за їхнім співвідношенням. Але довжина сторін у них вже вказана. У завданні, яке знаходиться над зображенням цих фігур, вказано, який периметр має та фігура, котру й треба знайти. Для цього необхідно знайти суму довжини сторін фігур, про які йде мова. Коли учень обчислює периметр для кожної фігури, залишається лише знайти те значення, котре співпадає з наведеним у завданні. Виділивши відповідну фігуру, дитина проходить на наступний етап до аналогічного завдання з іншим набором фігур. Ця вправа є дуже простою за механікою виконання: учню доводиться кілька разів додавати відносно невеликі числа. Однак, насправді значення вправи більше, ніж здається на перший погляд. Перш за все, дитина отримує досвід у знаходженні периметра фігур, на кожному етапі опрацьовуючи відразу кілька з них, причому – різних видів. По-друге, за допомогою виконання даної вправи дитина тренується у співвідношенні та швидкому переведенні різних одиниць вимірювання, адже у одній фігурі довжини сторін можуть бути вказані в міліметрах, в іншій – в сантиметрах, а в третій – в дециметрах.