Здебільшого у задачках та завданнях, які пов’язані з темою площі двовимірних геометричних фігур, необхідно шукати саме площу. Принаймні, це так на початку вивчення цієї теми, на перших етапах. Пізніше дитина сприймає площу як щось більш нерозривне з фігурою, розуміючи, що кожна двовимірна фігура займає певну кількість місця на площині, де вона була зображена. Відтак площа стає лише однією з характеристик фігури, хоча й прихованою з першого погляду – щоб її дізнатись досвідченому учню треба лише перемножити дві сторони. У ході виконання цього завдання дитина буде використовувати площу, як критерій для відбору. На екрані перед учнем міститься зображення двох геометричних фігур. Вони відрізняються одне від одного за кольором, розміром та видом, однак завжди – вони є чотирикутниками. Довжина сторін фігури вказана. Над ними міститься формулювання завдання, де вже прямо названа площа. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти фігуру, яка саме цю площу й має. Дитина має обчислити площу двічі – по черзі для обох чотирикутників. Коли школяр це зробить і зрозуміє, площа якої фігури відповідає числу із завдання, залишається лише виділити цей прямокутник чи квадрат, після чого дитина проходить на наступний етап завдання до аналогічної пари фігур.
Перетворювати в стандартні одиниці вимірювання різних розмірів у межах заданої системи вимірювання (наприклад, перетворити 5 см до 0,05 м) і використовувати ці перетворення для вирішення багатоетапних задач.