Периметр – це сума довжини всіх сторін геометричної фігури, тобто можна сказати, що це її «загальна довжина» або один із способів дізнатись «розмір фігури». Здебільшого завдання, які пов’язані з цією темою, використовують периметр як один з елементів рівняння або один із фактів про фігуру, де пропонується, скажімо, дізнатись довжину інших сторін тощо. Проте і сам по собі процес знаходження периметра фігури є досить цікавим, а інколи – і непростим. Особливо це стосується випадків, коли йде мова про многокутники. У ході виконання цього завдання дитині пропонується знайти периметр геометричної фігури – нової для кожного наступного етапу завдання. Учень бачить на екрані перед собою нову фігуру, де позначені її сторони. Завжди фігура має певні особливості. Наприклад, сторін може бути дуже багато, або це квадрат з однією вказаною стороною. Учень має не просто додати довжину сторін, а знайти ключ для кожної фігури, зрозумівши, як використати її особливості для більш швидкого та незмінного правильного знаходження периметра. Наприклад, якщо на екрані восьмикутник, де вказані всі його сторони, і вони є однаковими, то дитині не обов’язково послідовно додавати всі сторони по черзі – достатньо буде й просто помножити на «8» вказану довжину однієї сторони. Знаючи, що у квадрата всі сторони рівні, достатньо знати й однієї, аби дізнатись периметр, помноживши її на «чотири». Коли дитина обчислює периметр, то вибирає один з кількох поданих під фігурою варіантів. Після цього школяр проходить на наступний етап. Всі фігури різні, виповнені у різних яскравих кольорах, а крім того вони й супроводжуються зображенням цікавих та привітних персонажів, тож дитина, опрацьовуючи цю тему, не занудьгує.
Перетворювати в стандартні одиниці вимірювання різних розмірів у межах заданої системи вимірювання (наприклад, перетворити 5 см до 0,05 м) і використовувати ці перетворення для вирішення багатоетапних задач.