Складена фігура – це така геометрична фігура, яка має дещо нетипову форму. Здається, ніби від початкової фігури відрізали меншу, причому не з середини, а з краю. Таким чином, у фігури з’являється кілька нових сторін, однак, при цьому площа зменшується. Цікаво, що площа складеної фігури завжди менша, ніж площа звичайної з такими ж більшими сторонами. У ході виконання цього завдання дитина дізнається, чому це так, а також – як знайти площу такої фігури. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нової складеної фігури. Вказані її сторони, як більші, так і ті, від яких відрізали шматок. Завдання на кожному етапі одне й те саме – вирахувати площу такого многокутника. Для цього спочатку треба уявити, що він цілий. Якими в такому випадку були б його сторони? Знаючи властивості фігур, дитина зможе дати відповідь на це питання. Наприклад, якщо складена фігура спочатку була квадратом, то всі його сторони були однакової довжини. Далі дитина обчислює площу цієї фігури. Після цього, знаючи довжину нової сторони (тобто сторони уявної відрізаної фігури), дитина також дізнається і її площу. Залишається лише від першого числа відняти друге. Під зображенням фігур знаходиться кілька варіантів відповіді. Дитина вибирає той, який вважає потрібним, після чого проходить на наступний етап.
Знаходити ділянку прямокутника (поділеного на дробові частини) поділивши довжини його сторін на відповідні квадратні одиниці, і показати, що площу можна знайти шляхом перемноження усіх бокових довжин. Множити частини сторін, щоб знайти ділянку прямокутника, і представляти дроби у вигляді частин прямокутника.
Перетворювати в стандартні одиниці вимірювання різних розмірів у межах заданої системи вимірювання (наприклад, перетворити 5 см до 0,05 м) і використовувати ці перетворення для вирішення багатоетапних задач.