Площа та периметр – різні точки зору на поняття «розміру» геометричних фігур двовимірного типу. Периметр є сумою довжини всіх сторін багатокутника, тоді як площа – це розмір тої поверхні площини, на якій умовно знаходиться фігура. При тому, що вони присвячені, задавалося б, одній темі, між цими поняттями існує і різниця у способі знаходження. Щоб знайти периметр, треба додати довжини всіх сторін фігури. Відповідно, для знаходження площі (це правило діє для чотирикутників) потрібно помножити довжину однієї сторони на довжину іншої, але тільки тієї, яка з першою пересікається. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати ці дії для складених фігур, тобто таких, які ніби містять у собі кілька чотирикутників, що накладаються одне на одного. Взагалі, розглядати таку фігуру можна двома способами. Перший – це саме дивитись на неї як дна два чотирикутника, більший та менший, де другий приєднується до першого, не накладаючись на нього «зверху», а просто об’єднуючись з ним однією стороною. Другий спосіб – це уявити собі великий чотирикутник, з якого ніби вирізали менший. Правила знаходження периметру та площі для такої фігури такі самі, як і завжди, однак є свої нюанси. Для периметру треба пам’ятати про довжину сторін, які залишились незазначеними. Ці сторони теж треба додавати, зрозумівши, скільки сантиметрів має кожна з них за аналогією з сусідніми. Площа ж знаходиться наступним чином. Необхідно помножити дві сторони, що перетинаються. Після цього необхідно знайти площу уявного чотирикутника, який вирізали з більшого. Від першої площі віднімається друга – і площа складеної фігури готова. Коли дитина введе числа-результати до відповідних клітин, то пройде на новий етап завдання.
Знаходити об’єми твердих фігур, які складаються з двох непересічних правильних прямокутних призм, додавши обсяги непересічних частин, застосовуючи цю техніку для вирішення практичних задач.