Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа виводить знання симетрії та вміння працювати з цією темою на дещо інший, більш високий рівень. Досі всі можливі варіанти симетрії для дитини були якщо не очевидними, то легкими для сприйняття. Цього разу учень стикнеться з більш об’ємним робочим полем, де симетрія прихована і з’являється тільки при правильній розстановці орієнтирів. На екрані перед учнем міститься зображення робочого поля, яке розділене на клітинки. Вони в свою чергу на перетинах мають крапки, які називаються різними літерами. Ці точки і є об’єктами опрацювання. Вони знаходяться у різних частинах робочого поля. Крім того, на кожному наступному етапі як їхня кількість, так і їхнє місцезнаходження буде вже іншим. Здається, ніби вони розкидані по лініях хаотично, однак, це не так. У завданні, формулювання якого міститься над цим робочим полем, знаходиться вказівка щодо того, яку точку вважати орієнтиром симетрії, а яку – ту, для котрої симетричного «двійника» і треба знайти. Учень шукає спершу точку симетрії, після чого – другу точку. Якщо провести пряму лінію, яка поєднує їх, і продовжити її далі, то вона неминуче наштовхнеться ще на одну точку по інший бік від центра симетрії. Ось ту точку і слід виділити. Пряму лінію дитина проводить, звісно, подумки. Коли таким чином школяр знаходить точку, яка була б симетрична іншій відносно третій, то проходить на наступний етап завдання. Там треба виконати аналогічний набір дій. Ця вправа схожа більше на гру з пошуком координат, тому саме механіка її виконання і буде тим, що посилює цікавість школяра до даної теми.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.6
Знаходимо симетричну точку
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися