Виконання послідовних математичних дій різного ґатунку є дуже важливим для розвитку математичного мислення, розуміння виконаних дій та для практичного опрацювання навичок додавання і віднімання, множення та ділення. Коли дитина складає багатокомпонентний приклад з кількома різними діями, маючи вже готовий кінцевий результат, то таким чином, учень доповнює приклад. Цього разу учень зробить крок далі на шляху до вивчення теми кількох різних дій в одному прикладі. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься у обчисленні остаточного результату ланцюжка обчислень. На екрані перед учнем міститься своєрідна схема такого ланцюжка. У кожній кульці – число. Між ними – стрілочки, що визначають напрямок дій, тобто їхню послідовність виконання. Над стрілочками вказані числа та дії, які з ними треба виконати. Таким чином, утворюється щось на кшталт дороги, яку має пройти перше число, зазнаючи своєрідних метаморфоз. Учень спочатку виконує першу дію і вписує у другу досі порожню клітинку число-результат. Від неї теж йде стрілочка, над якою вказано число та дію. Школяр вже з тим числом, яке було тільки знайдено, виконує цю дію – і так поки не дійде до останньої кульки, після якої вже немає ніяких стрілочок. Таким чином, учень виконує послідовність дій. Важливо, що вона в себе включає все те, що досі школяр вивчив: додавання може чергуватись з відніманням, множення з діленням – або у будь-якому іншому порядку. Оскільки перед дитиною не один приклад, а послідовність виразів, то рухатись слід саме за стрілочками, а не у порядку «множення та ділення, а потім вже додавання або віднімання».