Ця вправа в ігровій формі дозволяє підсумувати знання про десяткові дроби та зробити більш глибоким розуміння цього математичного явища. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься квадратне робоче поле, яке розділене на сотню маленьких однакових квадратиків. Дитина знає, що будь-який дріб – це частина цілого. Все це поле і є таким собі одним цілим квадратом. Якщо його розділили на сотню рівних частин, то у випадку зі звичайним дробом знаменник виглядам би як «100», а у випадку з дробом десятковим це означає, що на такому полі можна зобразити дріб з двома цифрами після коми, тобто з розрядом сотих і десятих. Над полем міститься завдання, де вказано, який саме дріб треба на полі зобразити. Якщо це дріб «0,08», то треба виділити всього лише вісім квадратиків, а якщо «0,87», то – всі вісімдесят сім. Важлива тонкість цього завдання повʼязана з правилом опускання порожніх розрядів. Якщо у завданні вказано дріб «0,9», то це все рівно, що «0,90», просто останній нуль не прийнято записувати, однак треба розуміти, що девʼять десятих в цьому випадку означає «90» квадратиків, які треба виділити іншим кольором. Ігровий аспект вправи досягається за рахунок вільного розміщення квадратиків. Дитина може бавитись з малюнком, хаотично виділяючи квадратики, аби лише їхня загальна кількість відповідала дробу із завдання. На наступний етап дитина проходить тоді, коли виділить всі потрібні квадратики.
Читати і писати десяткові дроби до тисячних, використовуючи десяткові числа, імена номерів та розгорнуту форму, наприклад, 347.392 = 3 × 100 + 4 × 10 + 7 × 1 + 3 × (1/10) + 9 × (1/100) + 2 × (1/1000).