Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа в ігровій формі дозволяє підсумувати знання про десяткові дроби та зробити більш глибоким розуміння цього математичного явища. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься квадратне робоче поле, яке розділене на сотню маленьких однакових квадратиків. Дитина знає, що будь-який дріб – це частина цілого. Все це поле і є таким собі одним цілим квадратом. Якщо його розділили на сотню рівних частин, то у випадку зі звичайним дробом знаменник виглядам би як «100», а у випадку з дробом десятковим  це означає, що на такому полі можна зобразити дріб з двома цифрами після коми, тобто з розрядом сотих і десятих. Над полем міститься завдання, де вказано, який саме дріб треба на полі зобразити. Якщо це дріб «0,08», то треба виділити всього лише вісім квадратиків, а якщо «0,87», то – всі вісімдесят сім. Важлива тонкість цього завдання повʼязана з правилом опускання порожніх розрядів. Якщо у завданні вказано дріб «0,9», то це все рівно, що «0,90», просто останній нуль не прийнято записувати, однак треба розуміти, що девʼять десятих в цьому випадку означає «90» квадратиків, які треба виділити іншим кольором. Ігровий аспект вправи досягається за рахунок вільного розміщення квадратиків. Дитина може бавитись з малюнком, хаотично виділяючи квадратики, аби лише їхня загальна кількість відповідала дробу із завдання. На наступний етап дитина проходить тоді, коли виділить всі потрібні квадратики.  

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.20
Зображуємо дроби
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування