Знайомство зі звичайними дробами треба розпочинати з того, щоб зрозуміти їхнє значення. Що означає знаменник, яке значення має чисельник, як з ними співвідноситься цілий числовий компонент – відповідь на всі ці питання учень має знати твердо, аби успішно та результативно працювати з дробами у майбутньому. У ході виконання цього завдання розуміння звичайних дробів приходиться через опрацювання їхніх ілюстрацій. На екрані перед учнем міститься набір фігур, кожна з яких розділена на рівну кількість частин. Остання з них не така, як інші: деякі частини у ній виділені в інший колір. Розшифрувати цей малюнок треба наступним чином. Всі зафарбовані однаково фігури – цілі числа, і треба рахувати їхню загальну кількість. Остання, котра розділена на різнокольорові сегменти, і є дробом, адже дріб – це ніщо інше, як неповне число, тобто таке, де є тільки обмежена кількість частин, на які цілий компонент було розділено. Під малюнком міститься каркас дробу разом з цілим компонентом. У великий порожній квадрат дитина має ввести цифру, котра означає ціле число, тобто кількість повністю зафарбованих фігур. Залишається заповнити поле для чисельника та для знаменника. Як вже знає дитина, знаменник – це загальна кількість частин, на які було розділено число, однак тут треба бути уважним: йде мова не про всі частини загалом, а саме про те, скільки їх в одному цілому числі. Тобто знаменник – це кількість сегментів в одній і лише одній фігурі. Чисельник – це те, скільки в останній фігурі було виділено сегментів чи частин іншого кольору. Коли школяр введе потрібні числа у порожні клітинки, то пройде на наступний етап завдання. Там будуть нові фігури з іншим числом сегментів та частин іншого кольору – теж в останній фігурі.