Щоб дійсно добре орієнтуватись у взаємодії чисел при множенні та діленні, необхідно виконати різні завдання, які були б повʼязані з тими чи іншими сторонами описуваної теми. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься шукати найбільший спільний дільник для двох різних чисел. Дільник – це число, на яке можна розділити інше число, що називається діленим. При цьому для більшості чисел можна підібрати однакові дільники, скажімо, всі парні числа, і «22», і «34 568» можна розділити на «2». Пошук найбільшого спільного дільника є більш складним процесом, адже вимагає кращого знання діленого та вміння ділити на багатоцифрові числа у достатній мірі, щоб принаймні розуміти, чи вдасться здійснити дію ділення без остачі в тому чи іншому конкретному випадку. На екрані перед дитиною міститься декілька різдвяних іграшок. На кожній міститься по одному числу, при чому більшість з них - двоцифрові. З іншого боку знаходиться зображення гілки ялинки, різдвяного дерева. Над цією композицією знаходиться формулювання завдання. Там вказується пара чисел. Серед іграшок, які зображені на екрані, дитина має знайти ту, число на якій є найбільшим із поданих спільним дільником для них. Для цього учень вибирає найбільше число з усіх на малюнку і намагається розділити обидва числа із завдання на нього. Якщо це не вдається зробити без остачі, дитина переходить до наступного – і так до тих пір, поки не знайде дільник, спільний для обох чисел із завдання. Коли школяр перенесе відповідну різдвяну іграшку на ялинку, то пройде на новий етап завдання, де треба буде аналогічним чином опрацювати інші числа. У завданні буде інша пара ділених. Наявність образів різдвяних атрибутів є тим, що перетворює цю вправу на цікаву розвиваючу гру.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.
Учень/учениця: використовує знаходження спільних дільників двох чисел, найбільшого спільного дільника (НСД) двох чисел в межах ста.