Ця вправа дещо схожа на попередню, але якщо у ході виконання минулого завдання дитина шукала найбільший спільний дільник, то цього разу дитина піде по зворотному шляху і шукатиме найменше спільне кратне для наданих чисел. При цьому дане завдання теж має сильний акцент на ігровій складовій. На екрані перед дитиною міститься ряд горщиків, готових для того, щоб у них можна було посадити рослину. Поряд з ними є зображення персонажа, в руках якого молоденький пагін і знаходиться. Цьому персонажу школяр і має допомогти відшукати єдиний горщик або вазон. На кожному з них – своє число. Над цією композицією міститься формулювання завдання, де подається пара чисел, а серед тих, які зображені на вазонах, є таке, яке можна розділити на обидва ці числа. Це число є кратним для них. Учень аналізує кожне з чисел на вазонах і намагається розділити їх на обидва дільника із завдання. Важливо, що вибрати учень має той вазон, число на якому є саме найменшим кратним, спільним для чисел із завдання зверху. Таким чином, обсяг інформації, яку дитині доводиться тримати у памʼяті під час виконання вправи, досить великий, адже на кожному етапі спільних кратних може бути кілька, і школяр має памʼятати, на яке число можна розділити обидва дільника із завдання, виконуючи цю дію з наступними. Коли учень робить свій вибір, то переносить рослинку з рук персонажа до відповідного вазона. Після цього проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії. Числа як на горщиках, так і у завданні будуть інші (змінять й деталі візуального оформлення, що урізноманітнює вправу), однак незмінним є те, що вони всі багатоцифрові: у завданні подаються двоцифрові, а на горщиках – як мінімум трицифрові числа.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.