При виконанні ділення дробів особливу увагу треба приділити тому, яку послідовність дій необхідно виконати для того, щоб знайти частку. Як вже знає школяр під час ділення з використанням звичайних дробів безпосередньо цієї дії не відбувається. Натомість дільник перевертається, після чого перемножується з діленим: чисельник діленого перемножується зі знаменником дільника, а знаменник діленого – з чисельником дільника. Поступово учень звикає до цього, але важливо закріпити у свідомості дитини цю чітку асоціацію: коли відбувається ділення з дробами, необхідно дільник перевернути і виконати множення. Найбільш ефективний спосіб такого закріплення полягає не у виконанні великої кількості одноманітних завдань, а у більш складних прикладах. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати ділення у прикладах, де дільників три. На екрані перед школярем міститься зображення прикладу з двома дільниками – нового для кожного наступного рівня. Ніяких проміжних етапів ділення представлено не буде. Натомість учень має відразу подумки виконати ділення, щоб вибрати з-поміж наданих знизу варіантів той один, який є часткою. Школяр спочатку перемножує ділене на обернений варіант дільника, а потім проміжну частку подумки перемножує на обернений варіант другого дільника. Таким чином, перевертати необхідно всі дільники, скільки б їх не було. До того, як виконати множення числа по діагоналі треба скорочувати, виконуючи ділення їх на спільний дільник, щоб спростити множення. У прикладах цієї вправи числа підібрано таким чином, щоб учню не довелось перемножувати кілька багатоцифрових компонентів дробів, але дитина має сам здогадатись, як та які саме числа і коли можна спрощувати.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: вміє формулювати означення пропорції.
Учень/учениця: формулює основну властивість пропорції.
Учень/учениця: розрізняє пряму та обернену пропорційності.