Після того, як дитина навчилась порівнювати числа, що містять як цілий, так і дробовий компоненти, залишається зробити наступний крок, а саме – виконувати інші математичні дії з ними, зокрема ця вправа присвячена додаванню. Для того, щоб успішно додавати мішані числа, дитина має розуміти один важливий нюанс: дробовий та цілі його частини є одним цілим, причому дробовий, які б числа не знаходились у знаменнику та чисельнику, все рівно означає лише неповну одиницю. Наприклад, якщо у мішаному числі трійка на місці цілого компонента, у чисельнику дробового знаходиться пʼятірка, а у знаменнику – шістка, це означає, що бракує лише однієї шостої, щоб це число стало цілою четвіркою. Отже, починати додавання слід з дробового компонента. Якщо знаменники однакові, треба додати лише чисельники і проаналізувати суму. Якщо після додавання чисельник дорівнює знаменнику, перед учнем – одиниця, яку треба додати до суми цілих частин. Якщо чисельник менший, то отриманий дріб просто дописується до суми цілих. Якщо ж чисельник більший, ніж знаменник, то треба розділити його на знаменник, після чого частку додати до суми цілих чисел, а остачу залишити разом з тим знаменником, який був, у вигляді дробу. На екрані перед дитиною міститься зображення прикладу з двома мішаними числами, що грають роль доданків. Учень має сам користуючись лише описаним алгоритмом дій виконати додавання та вибрати серед варіантів відповіді, які наводяться під робочою зоною з прикладом, ту, яка є сумою двох мішаних чисел. Деякі варіанти навмисно відрізняються лише однією цифрою від правильного – щоб заплутати учня. Тож йому слід бути уважним та послідовним. Дитина має памʼятати й про цілі числа, й про дробові та про те, як вони повʼязані у одне число.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: наводить приклади додатних та від’ємних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.