У цій вправі дитина розвʼязуватиме задачі, які поєднують роботу з десятковими дробами та геометрію. Геометрія – розділ математики, що вивчає особливі фігури, які в свою чергу поділяються на дві великі категорії: пласкі, тобто двовимірні, та обʼємні, тобто тривимірні. Дійшовши до цього етапу, дитина вже знає правила знаходження периметра та площі для деяких із пласких фігур. Ці правила мають вигляд рівнянь, і тому прекрасно служать для закріплення навичок роботи з десятковими числами на практиці. На екрані перед учнем міститься зображення геометричної фігури – нової для кожного етапу завдання. Навіть якщо на різних рівнях фігури належать до одного виду, вони все рівно відрізняються як за довжиною сторін, так й за їх співвідношенням, тому виглядають, звісно, теж по-різному. Під робочою зоною з фігурою розташовується текст з умовами задачі. Над цією композицією міститься формулювання завдання, де вказується мета, наприклад, пошук периметра трикутника. Важливо, що у відомостях про фігури інформація подається не прямо. Замість того, щоб просто дати довжину кожної сторони, задача описує їх по-іншому. Скажімо, відомою є сума двох сторін, а от сума інших двох – на «2,3 см» більша. Сума третьої пари сторін на «1,2» менша, ніж сума другої, поки що невідомої. Лише знайшовши всі невідомі шляхом виконання додавання або віднімання з десятковими числами, дитина може приступити до пошуку головної відповіді, при чому як саме – теж не говориться, учень має здогадатись самостійно, як знайдені числа йому допоможуть та що з ними робити для цього. Ніяких підказок теж нема: під умовами задачі є порожня клітинка, де треба вписати відповідь, не маючи ніяких варіантів. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап до іншої задачі з новою фігурою.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.