Знайомство із відʼємними числами є дуже важливим моментом у вивченні математичної науки для дитини. Справа у тому, що їх поява збільшила числову пряму вдвічі: раніше існувала безкінечність звичайних чисел, яка йде від нуля, тепер існує ще одна безкінечність – та, в якій числа відʼємні. При цьому повертається актуальність завдань, які дитина проходила на початку вивчення математики. Йде мова про завдання на порівняння чисел. Тим паче, що опрацьовувати таким чином треба й цілі числа, дробові, мішані, що не так вже й просто. На екрані перед дитиною міститься вираз з порівнянням. Елементами його можуть бути будь-які числа – як додатні, так і відʼємні, як дробові, так і цілі. Знак «більше» або «менше» вже знаходиться на своєму місці між цими числами. Однак, одне з них є неповним: у ньому бракує якоїсь цифри, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, що необхідно поставити у порожню клітинку, аби вираз набув правильності. Для цього дитина має правильно порівняти числа. Наприклад, якщо йде мова про порівняння двох десяткових дробів, то учень має порівняти їх за розрядами. Варіанти цифр, серед яких треба вибрати одну для того, щоб розмістити її у порожній клітині, знаходяться під виразом. Школяр подумки підставляє кожен та аналізує вираз, який міг би зʼявитись в результаті. Коли ж знаходить потрібну цифру, то виділяє її, вона зʼявляється у порожній клітині, а учень має нагоду проаналізувати вираз та переконатись у правильності відносин між числами. Після цього проходить на новий етап завдання. Завдяки виконанню цього завдання дитина вчиться аналізувати числа лише за допомогою порівняння з іншими, без числової прямої чи інших атрибутів.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.