Тема рівнянь потребує від дитини особливої уваги: велика кількість елементів означає сильну концентрацію школяра, без якої розвʼязати рівняння правильно не вийде. Тому треба до кожного завдання додавати якусь родзинку, яка б водночас і не відволікала б дитину від рівняння. Така своєрідна родзинка цієї вправи полягає у тому, що всі наявні на одному рівні рівняння мають один і той самий корінь. Однакова відповідь у двох прикладах теж зустрічається, однак, визначити її значно простіше: досить швидко приходить здатність розуміти, в якій пропорції мають бути числа в прикладах, аби мати однаковий результат. Рівняння більш різноманітне: по обидва боки знаходиться по одному прикладу; у кожному з них є кілька різних дій з різним порядком виконання; відповідно, і числа можуть бути вкрай різними. Отже, на екрані перед учнем міститься зображення кількох рівнянь, які розташовані у стовпчик. Біля них – персонаж, який тримає табличку з коренем. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти корінь та вписати його у порожню клітинку в цій табличці. Для цього, звісно, достатньо вирішити лише одне рівняння, однак, обмежуватись ним не рекомендується. Корисніше буде, якщо школяр для себе вибере найпростіше, розвʼяже його і, знайшовши відповідь на всі інші, просто підставить в інших рівняннях отримане число на місце невідомого члена. Таким чином перевірить інші рівняння та переконається у правильності результатів своїх обчислень. Коли дитина вписує у порожню клітинку корінь для цих трьох рівнянь, то переходить до нового набору на наступний рівень. При цьому учень бачить, наскільки різними можуть бути рівняння з однаковою відповіддю.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.