Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені виконанню різноманітних математичних дій з різними числами і, певною мірою, підсумовує їх. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься заповнювати пропуски у числовій схемі, де задля того, щоб знайти остаточний результат, треба знайти результати проміжні. Тобто приклад будується на основі результатів іншого прикладу: те, що є сумою двох доданків, може стати множником, а різниця, яка залишилась після віднімання двох чисел, на новому рівні стає зменшуваним або часткою. Важливим тут є те, в якій формі подається таке завдання. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення досить симпатично змальованої схеми, яка має форму трикутника: її основою є кілька прикладів, які дають результати – числа, що знаходяться в середині трикутника. Ті в свою чергу повʼязуються у новий приклад, який дає свій результат – вершину фігури. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб заповнити всі порожні клітинки цієї схеми. Завдяки цьому учню не доводиться тримати в памʼяті проміжні результати, виконуючи наступні дії та розвʼязуючи нові приклади. Це дещо полегшує роботу, а крім того, робить виконання завдання і більш цікавим. Ще один плюс завдання – цікавий стиль візуального оформлення. Числа знаходяться у робочих зонах, що виглядають як окремі кольорові фігури, поряд – додатковий персонаж. Він не підкаже дитині, як виконати обчислення, але його наявність посилює інтерактивність завдання й ігровий аспект. Персонаж може бути казковим героєм або милою тваринкою, а стиль зображення й деталізація роблять його більш приємним для учня. На новий етап до іншого набору виразів та іншого героя дитина проходить тоді, коли заповнює всі порожні клітинки у наявній схемі. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.16
Гра «Загублені числа»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися