Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені виконанню різноманітних математичних дій з різними числами і, певною мірою, підсумовує їх. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься заповнювати пропуски у числовій схемі, де задля того, щоб знайти остаточний результат, треба знайти результати проміжні. Тобто приклад будується на основі результатів іншого прикладу: те, що є сумою двох доданків, може стати множником, а різниця, яка залишилась після віднімання двох чисел, на новому рівні стає зменшуваним або часткою. Важливим тут є те, в якій формі подається таке завдання. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення досить симпатично змальованої схеми, яка має форму трикутника: її основою є кілька прикладів, які дають результати – числа, що знаходяться в середині трикутника. Ті в свою чергу повʼязуються у новий приклад, який дає свій результат – вершину фігури. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб заповнити всі порожні клітинки цієї схеми. Завдяки цьому учню не доводиться тримати в памʼяті проміжні результати, виконуючи наступні дії та розвʼязуючи нові приклади. Це дещо полегшує роботу, а крім того, робить виконання завдання і більш цікавим. Ще один плюс завдання – цікавий стиль візуального оформлення. Числа знаходяться у робочих зонах, що виглядають як окремі кольорові фігури, поряд – додатковий персонаж. Він не підкаже дитині, як виконати обчислення, але його наявність посилює інтерактивність завдання й ігровий аспект. Персонаж може бути казковим героєм або милою тваринкою, а стиль зображення й деталізація роблять його більш приємним для учня. На новий етап до іншого набору виразів та іншого героя дитина проходить тоді, коли заповнює всі порожні клітинки у наявній схемі.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.