Тема виконання різних математичних дій у прикладі є досить важливою, адже вона, певною мірою, узагальнює ті основні теми, з якими учень стикався ще з початкової школи: додавання, віднімання, множення та ділення. При цьому школяр працює з досить своєрідними математичними одиницями, наприклад, перемножує кілька двоцифрових чисел подумки, що саме по собі досить складно, додає або віднімає дроби з різним знаменником тощо. У ході виконання цього завдання акцент робиться на знаках, що означають різні математичні дії. Цих дій чотири: додавання ,віднімання, множення та ділення – і вони визначають те, в яких відносинах мають бути певні числа, щоб дати той чи інший результат. Наприклад, для того, щоб дати «30», числа «15» та «2» мають мати між собою знак множення. У цій вправі подається значно більш багатоелементна система на кожному рівні. На екрані перед учнем ціла схема. У робочих зонах – числа, між ними – порожні робочі зони. Туди треба перенести потрібні математичні знаки. Ті в свою чергу знаходяться під цією схемою. Цікаво, що числа у ній можуть бути по-різному взаємоповʼязані. Наприклад, у верхньому лівому кутку є число «400», наступне вправо – число «300», а далі – «700», яке знаходиться після знаку «=». Значить, між числами «400» та «300» має бути «+». Водночас під числом «400» є число «2», а ще нижче – «=200», тож між «400» та двійкою має бути знак ділення. Таким чином кожне число є компонентом різних прикладів, і дитина, розбираючись у цій схемі, ніби мандрує математичним лабіринтом. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб заповнити всі порожні клітинки, таким чином завершивши цю схему. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де будуть інші числа, а головне – інша їхня взаємодія та структура схеми.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.