Виконуючи навчальну програму минулого класу, дитина вже познайомилась із рівняннями – специфічними математичними виразами, де той чи інший числовий елемент замінюється літерою, і необхідно знайти, яке саме число ховається за нею. Ця вправа переводить навички розвʼязування рівнянь на якісно новий рівень, адже всі ці вирази, якими школяр знайомився досі, були лише базовими, найпростішими – такими, які мають надати розуміння самій природі рівнянь. У ході ж виконання цього завдання дитина буде розвʼязувати вже більш серйозні, великі та багатокомпонентні вирази. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового рівняння. По обидва боки від знаку рівності знаходиться по одному виразу, де є умовний невідомий компонент – число, що ховається за буквою «ікс», тобто «х». Згідно з важливим правилом рівнянь, у межах одного виразу за однією літерою може ховатись лише одне число. Над рівнянням знаходиться формулювання завдання, де пропонується число, котре є розвʼязуванням рівняння, тобто варіант його кореня – невідомого числа. Залишається визначити, чи запропоноване число дійсно підходить для того, щоб бути розвʼязанням рівняння, чи ні. Для цього дитина підставляє це число замість «ікса», після чого виконує всі обчислення. Важливо, що рівняння побудовано таким чином, що воно узагальнює всі відомості про головні математичні дії: учню задля перевірки правильності цього варіанта доведеться множити, ділити, додавати й віднімати; виконувати операції у круглих дужках, множити на них числа тощо. Запропонований варіант є правильним у тому випадку, якщо після всіх обчислень результат для виразів по обидва боки від знаку рівності є однаковим – власне, для цього там знак «=» і знаходиться.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.