Мішане число являє собою досить специфічну математичну одиницю, адже поєднує дробовий компонент із цілим. Якщо дробова частина має вигляд десяткового дробу, то сприймати таке число ще досить просто. Однак, якщо до цілого числа приєднується звичайний дріб, робота з ним ускладнюється. Для того, щоб підготувати учня до майбутніх більш складних задачок по цій темі, ця вправа пропонує навчитись читати та співвідносити мішані числа такого типу з їх словесним описом. На екрані перед дитиною міститься кілька таких описів, які називаються різні числа. Наприклад, «чотири цілих та дві пʼяті» або «девʼять цілих та шість сьомих». По інший бік відносно знаку рівності для кожного такого опису є своє мішане число у цифровому вигляді. Однак, спочатку вони подаються у хаотичному порядку. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити цифрові еквіваленти мішаних чисел до їх словесних назв. Зробити це вкрай просто, адже числа досить різні, тож за наявністю хоча б одного-двох спільних елементів можна здогадатись, яке число якому опису належить. Ця легкість і є головним аспектом ігрової складової вправи. Замість того, щоб рахувати та обчислювати, дитині треба просто правильно зрозуміти прочитане. Однак, користь від завдання суттєва, адже учень звикне до цих математичних одиниць і буде підготовлений до майбутньої більш складної роботи з ними. Ще один суттєвий складник ігрового аспекту – це ілюстрації, які супроводжують кожен етап завдання. Малюнки змінюються разом із мішаними числами, але ілюстрації завжди симпатичні, казкові, яскраві. У компанії казкових персонажів і рухатись між етапами вправи веселіше. Їх наявність посилює цікавість дитини до виконання завдання.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння дробів.