Множення багатоцифрових чисел або ж таке, де хоча б одне число є багатоцифровим, є досить складною для виконання дією. Відповідно для того, щоб навчитись виконувати її впевнено, без помилок та досить швидко, необхідна практика. Одноманітні приклади з множенням, які пропонує шкільна програма, хоча й виконують свою функцію, можуть змусити дитину відвернутись від математики – такі завдання надто нудні. Натомість ця вправа, у ході виконання якої школяр знову закріплюватиме навички множення одноцифрового числа на двоцифрове, має досить сильний акцент на ігровому елементі, що дасть дитині зрозуміти: і математику можна використати для розваги, і вчитись буває весело. Отже, на екрані міститься таблиця, у кожній з кількох клітин якої – інше багатоцифрове число. Клітинки відрізняються за кольором, що урізноманітнює візуальний ряд завдання. Над таблицею міститься формулювання завдання, де задаються параметри пошуку нового числа. Виявляється, що одне з чисел у таблиці – результат множення двоцифрового числа на одноцифрове. І завдання полягає у тому, щоб визначити, в якій клітинці знаходиться добуток вказаних там множників. Школяр для того, щоб знайти правильну відповідь, може вдатися до кількох різних варіантів дій. Дитина може виконати множення чисел із завдання, взагалі не дивлячись на варіанти. Або ж школяр може знайти, яка цифра знаходиться у розряді одиниць добутку, відразу звернувши увагу на варіанти, що мають цю цифру – і таким чином рухатись далі, продовжуючи множення поступово. Коли учень знайде та виділить потрібну клітинку, то пройде на новий етап завдання до інших чисел у таблиці та іншої пари множників.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.