Дитина вже отримала кілька уроків, які присвячені відʼємним числам та їх раціональним «братам-двійникам» з іншим знаком. Школяр вже знає, що означають відʼємні числа, як їх сприймати, де на числовому промені (точніше – відтепер його слід називати числовою прямою) вони знаходяться. Також учень зрозумів, у чому принципова різниця між цими числами та раціональними. Ця вправа закріплює знання та вміння, присвячені цій темі і робить це в ігровому форматі. На екрані перед учнем міститься зображення числової прямої. На ній є нуль, а крім того, щоб учню було простіше зорієнтуватись, було в наявності й інше число – відʼємне чи додатне. Раніше, коли дитина ще не знала відʼємних чисел, нуль при зображенні числової прямої знаходився на початку цієї умовної схеми. Тепер нуль може бути де завгодно. Отже, школяр аналізує той відрізок числової прямої, який бачить перед собою на моніторі, після чого визначає, який знак має бути перед умовним символом, що не має цифрового втілення, але має певне місцезнаходження. Учень має зорієнтуватись таким чином: якщо літера знаходиться перед нулем, то вона ховає відʼємне число; якщо після – додатне. Власне, між цими двома варіантами школяр і має зробити вибір. Цікаво, що «5», як знає дитина ще з початкової школи, більше, ніж «3», але «-5» менше, ніж «-3», адже знаходиться більш далеко від нуля. При цьому конкретне число, яке ховається за названою літерою, не має значення – важливим є лише знак перед ним. При цьому звичайні, додатні числа, позначаються без умовного «+», тоді як перед відʼємними «-» має бути обовʼязково, тож дитина, роблячи свій вибір, має памʼятати про це – і завдяки цьому вона не заплутається.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.