Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вміння працювати з числами, що мають різні умовні знаки, є дуже корисним у багатьох ситуаціях. Зокрема, це дозволяє зрозуміти, в якому напрямку рухатись під час прокладання туристичних маршрутів. У ході виконання цього завдання дитина займатиметься цим. На екрані перед учнем міститься зображення текстової задачі, котра описує певну ситуацію, яка повʼязана з походами та туризмом. У ній описується напрямок руху мандрівника та зміни у цьому напрямку разом з вказівкою про те, як багато відстані пройшов турист на схід або ж на північ тощо. Учень має опрацювати ці дані для того, щоб дати відповідь на питання, яке формулюється у цій вправі. При цьому школяр має уявити робоче поле-карту, де мандрував турист. У ній має бути умовний центр, а кожен з напрямків має певну область. Якщо необхідно визначити, в якому напрямку турист закінчив мандрівку та облаштував табір, то дитина має послідовно простежити дорогу мандрівника, щоб зрозуміти, в умовній області якої сторони світу той облаштується. Корисно, якщо вся робота з числами буде відбуватись подумки. Тоді учневі доведеться уявляти цю умовну карту з її центром і працювати з числами по памʼяті. Це стимулює уяву та аналітичні здібності. Коли школяр вибирає один з варіантів, що наведені під текстом задачі, то проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Кожна вправа супроводжується ілюстраціями, які зображують те, про що йдеться у сюжеті. Наприклад, зображується сам турист, тож задача стає більш інтерактивною. Працюючи з числами на умовній карті, дитина розуміє, що рухаючись на захід на «4 км», турист пройшов «-4 км», якщо орієнтуватись відносно сходу. Тож школяр вчиться використовувати відносність у роботі з додатними та відʼємними числами.   

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.4
Маршрут туриста
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися