Математика дуже важлива при виконанні різноманітних дій з грошима. Однак, крім того, щоб вміти працювати з числами, коли мова заходить за витрати, важливо також вміти визначати власний дохід. Зокрема це стосується використання математики у різних професіях, чому й присвячене виконання цього завдання. На екрані перед дитиною міститься текст математичної задачі – нової для кожного етапу. Деталі умови змінюються на кожному етапі, але незмінним є те, що йде мова про ту чи іншу професію. Називається дохід, який представник цієї професії отримує за певний час, наприклад, за годину роботи, робочий день, місяць тощо. Дитина має знайти відповідь на питання, яке стосується того, скільки грошей заробить цей професіонал за більший проміжок часу. Скажімо, відомо, що водій за годину заробляє «400» гривень. Робочий день складається з «8 годин». Відповідно використавши множення, школяр дізнається, що за один день роботи водій отримає «3200 гривень». Кожен текст супроводжується зображенням представника тої чи іншої професії. Це додає завданню більшої образності, посилює інтерактивність вправи та робить її виконання більш цікавим для учня. А головне – ця вправа є актуальним завданням, яке дає дитині не лише досвід роботи з числами, а й можливість отримати потрібне в житті вміння, бо в майбутньому при виборі роботи людина неодмінно буде обчислювати потенційний дохід з точки зору співвідношення погодинної оплати та кількість годин у робочому дні, або ж, скажімо, вираховувати, річний дохід, знаючи точну місячну зарплатню. Тож це завдання ще й розширює кругозір школяра і, таким чином, демонструє важливість знань із математики для повсякденного життя навіть для тих професій, де вміння працювати з числами не є потрібним.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.