У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься множити звичайний дріб на десятковий. Зробити це досить просто, адже десятковий дріб – це фактично просто особливий спосіб зображення звичайного, де місцезнаходження числа після коми означає лише те, який мав би бути знаменник у цього дробу, якби він прийняв звичайний вигляд. Наприклад, якщо дріб виглядає «0,5», значить у знаменнику знаходиться число «10», якщо дріб виглядає як «0,05», значить у знаменнику знаходиться «100». Запамʼятати легко, бо розряди дробового компонента відповідають кількості нулів у знаменнику. На екрані перед учнем міститься зображення трьох прикладів із дією множення, де один із множників обовʼязково є десятковим дробом, а інший – звичайним. Над цією композицією міститься формулювання завдання. Там вказується критерій пошуку серед цих варіантів правильного. Наприклад, треба визначити, який з цих прикладів дає в результаті добуток «0,4». Учень виконує обчислення з усіма прикладами, після чого вибирає потрібний. Для того, щоб помножити десятковий дріб на звичайний, треба десятковий подумки (бо ніяких проміжних етапів для учня не буде – всі перетворення школяр виконуватиме подумки) перевести його у звичайний дріб за названим вище правилом. Після цього залишається виконати дію множення. Оскільки в якості бажаного результату теж маємо десятковий дріб, то добуток необхідно перевести до цього формату, щоб перевірити, який з варіантів правильний. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на новий етап до іншого набору прикладів та нового критерію відбору. Таким чином, у рамках одного етапу дитина виконує перетворення десяткового дробу на звичайний або навпаки чотири рази.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.