Ця вправа продовжує огляд особливих випадків множення з використанням звичайного дробу. Всі такі випадки досить легко пояснити, якщо памʼятати про сутність кожного структурного елемента дробу та їх звʼязок між собою. Тим не менш, бажано опрацювати такі випадки на практиці, чим дитина й займеться у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу – нового для кожного етапу завдання. У ньому в якості одного з множників виступатиме звичайний дріб, а в якості другого – мішане число. Після першого знаку рівності подається проміжний етап, де дитина бачить, як саме відбувається множення мішаного числа на звичайний дріб. Учень має нагоду побачити механіку виконання цієї дії до того, як в майбутньому розвʼязувати такі приклади вже без будь-яких підказок. Що таке цілий компонент мішаного числа? Одиниця біля дробу у мішаному числі може бути представлена у вигляді дробу з таким самим знаменником, як й у дробової частини, і таким самим чисельником. Кількість таких дробів дорівнює кількості одиниць. Таким чином, якщо мішане число виглядає як «два цілих і пʼять шостих», то це можна зобразити у вигляді звичайного дробу, де знаменник дорівнює шістці, а чисельник є сумою шістки з пʼятіркою, помножено на двійку. І вже цей вираз треба перемножити на звичайний дріб коли школяр виконує всі обчислення та вводить у каркас дробу, який знаходиться після другого знаку рівності, остаточний результат, то проходить на новий етап, де познайомиться з подібним випадком, але мішане число буде іншим. Головне, що дає ця вправа – це розуміння того, як саме мішане число перетворити на звичайний дріб, щоб продовжити роботу з ним в якості множника. Це ж і покращує розуміння структури мішаного числа.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.