Щоб перемножити мішані числа, їх для початку необхідно перетворити на звичайні дроби. Тому, коли дитина стикається з такими прикладами, це означає виконання дії множення не в один, а в три етапи: спочатку треба перетворити на звичайний дріб перший множник, потім – другий, і вже після цього виконувати саму дію множення з ними. Під час виконання попереднього завдання учень дізнався про те, як саме перетворювати мішане число на звичайний дріб. У цьому ж завданні дитина тренуватиметься множити їх між собою, при чому без жодних підказок. На екрані міститься зображення прикладу з двома мішаними числами в якості множників. Учень має подумки перевести їх обох у звичайні дроби. Для цього школяр аналізує спершу цілий компонент. Ціла частина мішаного числа може бути представлена таким чином. Якщо одиницю при мішаному числі можна представити як дріб з тим самим знаменником, що й дробова частина, і чисельником, який дорівнює знаменнику, то число «3», скажімо, виглядатиме, як трійка, яку помножили на суму чисельника-одиниці і чисельника дробової частини мішаного числа. Виконавши всі ці дії, дитина отримає мішане число у форматі звичайного дробу. Якщо учень розділить чисельник на знаменник і вийде частка, яка співпадає з цілим компонентом мішаного числа, а остача співпадатиме з чисельником, значить, дитина все зробила правильно. Щоб дізнатись добуток, школяр проводить такі операції з обома мішаними числами, після чого виконує множення зі звичайними дробами: окремо множить чисельник, окремо – знаменник. Оскільки виконання цього завдання не є простим, учню надається підказка в якості варіантів відповіді, один з яких правильний. Щоб пройти на новий рівень, дитина вибирає один з них.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.