Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина знову зіштовхнеться із таблицею в якості найбільш зручного формату подачі математичної інформації. При цьому таблиця використовується саме для того, щоб зазначити правило множення, тобто загальний принцип, актуальний для конкретного рівня. На екрані перед учнем міститься таблиця – нова для кожного рівня. У першому стовпчику знаходяться різні двоцифрові числа. Другий стовпчик залишається порожнім. Над таблицею міститься формулювання правила, актуального для неї – там вказується число, на яке слід помножити числа з першого стовпчика. Результати множення необхідно ввести у другий, аби добуток знаходився в одному рядку зі «своїм» множником. Таким чином, таблиця використовується для узагальненого зображення кількох прикладів із множенням, де перші множники різні, а другий для всіх є спільним. Дитина послідовно виконує множення для кожного рядка і вводить у порожні клітинки числа, які грають роль добутку для цих прикладів. Коли школяр заповнить таблицю повністю, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, але зміниться все, крім форми подачі інформації: у таблиці будуть інші числа, інший множник буде зазначено у завданні. У першому стовпчику таблиці числа завжди двоцифрові, тоді як спільний для них множник може бути й одноцифровим, адже саму дію множення школяр виконує подумки. Загалом, ця вправа – просто ще один спосіб дати дитині можливість отримати практичний досвід множення. Однак, зображення чисел у таблиці робить цю вправу більш цікавою. Крім того, вправу урізноманітнює присутність додаткового персонажа, який додає більшої інтерактивності завданню, адже дитині здається, що вона виконує його у компанії цього героя.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.11
Множення за правилом
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися