Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа присвячена одному із випадків використання математичних навичок та знань у житті. Досить часто в магазинах та супермаркетах проходять різноманітні акції, де покупцям надаються знижки. Традиційно купони, що дають право на покупку по знижці, мають вказівку про відсоток, на який треба зменшити ціну товару, або ж конкретну суму, яку треба від цієї ціни відняти. Який варіант знижки більш вигідний? Це залежить від ціни покупки. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься вибирати найбільш вигідний для себе варіант. На кожному етапі перед учнем міститься опис такої акції. Називається початкова ціна на товар, після чого постає вибір: або використати купон на знижку у відсотках, або купон, що дає право купити бажаний предмет на ту чи іншу суму дешевше. Таким чином дитина має порівняти відсотки з конкретним числом. Для цього не обовʼязково довго виконувати обчислення. Наприклад, якщо початкова ціна покупки складає «340 гривень», то знижка на «45%» значно вигідніша, ніж знижка на «100 гривень», адже «45%» є майже половиною, тобто дає право забрати від ціни більше «150 гривень». А от якби початкова ціна на товар складала «190 гривень», то вигідніше було б скористатись знижкою на «100 гривень», адже відносно такої початкової ціни сотня – більше половини, тоді як «45%» – менше. Таким чином, дитина, виконуючи це завдання, демонструє вміння порівнювати різні математичні одиниці без використання довгих обчислень, а лише за допомогою розуміння математичних одиниць різного виду. Коли школяр порівнює відсотки від ціни з числом, то вибирає, який з купонів вигідніше. Після того, як дитина зробить вибір, починається новий етап з іншою подібною задачею. Кожна супроводжується ілюстраціями.   

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.1
Найкраща акція
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися