Рівняння – досить специфічний математичний вираз, який використовується як важливий та вкрай популярний тренажер для покращення різноманітних навичок роботи з числами у дитини. При цьому у розвʼязані рівняння важливим є правильний порядок виконання кожної дії. Рівняння є виразом, де як мінімум одне з чисел «ховається» за літерою. Вона продовжує грати свою роль (множника, доданка тощо), але невідомо, що за число приховано. Втім, відомо, чому дорівнює вираз загалом. Учень має поступово розплутати його, як головоломку, шукаючи невідомий компонент. Наприклад, якщо рівняння виглядає так: «5х+45=50» – то школяр має спочатку сприймати «5х» цілісно, як доданок. Необхідно в такому випадку для знаходження невідомого доданка від суми відняти відомий доданок, тож виявляється, що «5х=5». Тепер перед учнем – приклад з невідомим множником. Для того, щоб його знайти, треба добуток розділити на відомий множник, тож обчислюємо, що «х=1». На екрані перед учнем міститься зображення кількох виразів, які не є самостійними. Всі вони – послідовність знаходження певного невідомого. Учень аналізує кожен вираз і розміщує їх у правильному порядку, тобто від початкового вигляду рівняння до остаточного розвʼязку. Коли школяр переміщує вирази у відповідному порядку, то проходить на новий етап, де треба буде відновити послідовність знаходження вже іншого невідомого. Завдяки цій вправі учень тренується в майбутньому ефективніше знаходити правильний порядок дій вже самостійно для більш складних рівнянь.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.