Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Виконуючи ті чи інші математичні приклади та розвʼязуючи задачі, дитина здебільшого звертає увагу на числа, і вже потім – на ті символи, що означають різноманітні дії та відносини між числами. У ході виконання цього завдання пропонується дещо змістити акцент уваги та зосередитись на них – на різноманітних символах та знаках, від яких залежить значно більше, ніж здається на перший погляд. На екрані перед учнем міститься зображення прикладу з кількома числами та кількома різноманітними діями, які в цьому прикладі описано. При цьому остаточний результат вже є в наявності – приклад фактично вирішено. Однак, у ньому було допущено помилку, і повʼязана вона не з числовим складом, а зі знаками, які тут використовуються. Тобто кожне число знаходиться на своєму місці, відповідь, яка міститься після знаку рівності, теж правильна, однак, неправильним є «шлях» до неї, тобто один із знаків було вжито не коректно. Учень поступово аналізує кожен елемент прикладу. Дитина знаходиться проміжний результат після виконання першої дії, і так рухається далі, поки не знайде, яка з дій зайва, на місці якого символу має бути інший знак. Варіанти знаходяться під прикладом. Коли школяр вибирає один з них, то проходить на новий етап завдання. Тобто дитина має не лише знайти, а виправити помилку, спочатку виділивши непотрібний знак, а потім замінивши його правильним. Таким чином, дитина вчиться аналізувати ту послідовність дій, яка необхідна задля утворення певного числа. Поступово, рухаючись між етапами, дитина навчиться не виконувати кожну дію по черзі, а аналізувати приклад в цілому, знаходячи потрібний символ «на око». Поява такого вміння є ознакою росту математичних здібностей учня. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.1
Неправильна дія
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися