Взагалі «рівняння» за визначенням означає вираз, котрий дорівнює певному числу, містячи в своїй структурі невідомий компонент, що ховається за літерою. Однак, необовʼязково, аби такі вирази мали «=». Іноді можуть зустрічатись й випадки, коли замість нього є знак «більше» або «менше». Це означає, що йде мова про нерівності з невідомим компонентом. Різниця між ними не лише візуальна. Знак рівності дає точність, тоді як знак «більше» або «менше» визначає не одне число, а цілу область чисел, які задовольняють умовам виразу. Таким чином, у нерівностях за невідомим «х» може ховатись не одне число, а ціла низка їх. З такими випадками зіштовхнеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані є зображення нерівності з невідомим членом – нової для кожного наступного етапу вправи. Учень має опрацювати її та шляхом не лише точних обчислень, а більше поступового та цілісного аналізу визначити, яке з чисел, що наводяться поза робочою зоною з нерівністю, не задовольняють умовам нерівності і не можуть замінити «х». Школяр вибирає потрібне число, після чого проходить на новий етап. Там на нього чекатиме нова нерівність. Важливо, щоб дитина памʼятала: одна літера в межах одної нерівності може мати лише одне значення, що наближує нерівності до рівнянь. Поряд із числами надається зображення додаткового персонажа, який може якось взаємодіяти з числам, скажімо, стрибаючи через них. Цей персонаж додає завданню більшої інтерактивності, адже в його компанії цікавіше рухатись між рівнями. Також для посилення цікавості дитини числа зображуються у різних кольорах. Завдяки цьому учень сприймає опрацювання цієї теми більше як гру, а ніж як завдання.
Учень/учениця: розв’язує рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.