Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

При виконанні різноманітних математичних завдань дуже важливо, щоб робота з числами в один прекрасний момент перестала бути, власне, роботою і перетворилась на головоломки та загадки, на цікаві інтелектуальні ігри. Це можливо завдяки правильному формату подання інформації та розподіленню акцентів. Ця вправа являє собою як раз таку головоломку. У ході її виконання дитина тренуватиметься шукати невідоме число, а точніше – один із розрядів числа, цифру, яка має там бути. На екрані є зображення вже вирішеного прикладу з правильним результатом, вказаним після знаку рівності. Всі символи, що означають математичні дії, теж вказані правильно, як і всі числові елементи. Однак, все ж є те, чого бракує – в одному з чисел нема однієї з цифр, певний розряд там порожній. Учень має реконструювати хід виконання прикладу, визначивши, які числа можуть привести до вказаного результату. У рамках одного виразу може бути кілька різних дій – і додавання, і віднімання, і множення, і ділення. Тож дитина має памʼятати, останні дві дії мають перевагу перед першими і виконують спочатку. Для того, щоб знайти потрібну цифру, не достатньо приблизно оцінити вираз. Учень має виконати досить точні обчислення, самостійно визначаючи, яку дію виконувати першою, якою – другою і так далі. Однак, те, що шукати треба окрему цифру, а не ціле число або знак, перетворює завдання на цікаву гру, а дитину – на шукача-дослідника. Приклад перетворюється на головоломку, для вирішення якої виконання тих чи інших дій відходить на другий план, а головним є правильна послідовність цих самих дій. Це в свою чергу лише посилює цікавість дитини до даної теми і робить рух між рівнями і, відповідно, різними прикладами, більш швидким.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.9
Невідомі числа у рівності
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися