Більшість одиниць вимірювання мають сильний звʼязок з природними явищами та обʼєктами. Особливо це стосується виміру часу, якому присвячено це завдання. Таких одиниць є дуже багато, і всі вони знаходяться у певних ієрархічних відносинах між собою. Одна доба триває «24 години» і складається з одного світлового дня та однієї ночі. Сім діб складаються у тиждень, в одному місяці від «28» до «31» днів у залежності від конкретного випадку. Дюжина місяців становлять рік, а сотня років – століття. «1000 років» становить тисячоліття. З іншого боку година ділиться на «60» хвилин, а кожна хвилина – на «60 секунд». Одиниць виміру часу багато, тож розібратись з ними не завжди легко, і ця вправа допоможе у цьому. На екрані перед дитиною міститься рівність, де вказується певний проміжок часу – новий для кожного наступного етапу. Число, що називається тим чи іншим терміном, може бути великим або малим. З іншого боку від знаку рівності – результат його переведення у інший вимір. Школяр має здогадатись, в який та вибрати серед варіантів одну правильну назву одиниці часу. Наприклад, зображено «2 000 років», а по інший бік – число «2». Дитина за описом вище розуміє, що необхідно перенести до порожньої ділянки в робочій області слово «тисячоліть». Коли учень робить правильний вибір, то проходить на новий етап, де необхідно буде виконати аналогічні дії з іншою парою одиниць виміру часу. При цьому в залежності від етапу можуть бути опрацьовані досить «далекі» одне від одного одиниці, наприклад, вказуватись, скільки годин у тижні, або скільки місяців у десяти роках. Таким чином дитині необхідно буде перевіряти дані за допомогою дій множення та ділення, а отже і ця вправа є ефективним способом тренування цих навичок.
Учень/учениця: розуміє, що таке поділ числа у даному відношенні.