Дитині могло здатись, що симетрія стосується тільки статики – точок або фігур. Це не так. Буває також симетрія в русі, і один з її видів – це так зване паралельне перенесення. Цьому виду руху присвячене це завдання. Паралельне перенесення є видом руху, при якому відбувається перенесення всіх точок на однакову відстань в однаковому напрямку. На екрані є зображення координатної площини. Вона розбита на чверті та має умовний центр – точку «0», де сходяться осі «у» та «х». На ній зображено дві пари точок. Вони явно не симетричні відносно центру або однієї з ліній. У формулюванні завдання, яке знаходиться над координатною площиною, вказано, що одна з точок переходить в іншу. Ці дві точки називаються. Учневі пропонується знайти точку, в яку переходить третя, що поки не має пари. Дитина вимірює по клітинках, як і куди перейшла перша точка, на скільки їй треба було порухатись, щоб перейти в другу. Знайшовши цю відстань, школяр вимірює таку саму відстань і для третьої точки. Неважливо, де вона знаходиться. Якщо перша точка перейшла в другу, пройшовши пʼять клітин вниз та дві праворуч, то і третя точка перейде в четверту, пройшовши такі ж пʼять клітин вниз та дві праворуч, навіть якщо вона знаходиться вище або нижче першої. Коли учень знаходить точку, в яку переходить третя, то виділяє її. Таким чином самостійно утворює паралельне перенесення. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, але точки будуть іншими. Цікавість до виконання вправи підтримується за рахунок великого різноманіття способів перенесення, з якими ознайомиться школяр – іноді точки проходять досить довгий шлях.