Існує досить багато різновидів дробів: звичайні, неправильні, десяткові дроби та мішані числа – і всі вони при цьому є частиною однієї й тієї самої частини, тоді як різноманіття способів оформлення є вираженням скоріше для певних особливостей. Так, десятковий дріб є фактично особливим випадком дробу зі знаменником у вигляді чисел «10», «100», «1000» тощо, де місцезнаходження числа-чисельника залежить саме від кількості нулів у цьому знаменнику. Якщо знаменник – це десятка, то чисельник знаходиться відразу після коми. З іншого боку, якщо дріб неправильний, це вже означає, що його можна перетворити на мішане число. Чисельник завжди виступає в якості діленого, тоді як знаменник – дільник. Якщо можна розділити чисельник на знаменник, то частка – це кількість одиниць, остача, якщо вона є, залишається чисельником, а знаменник залишається таким, яким і був на початку. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься перетворювати мішане число на десятковий дріб, що вимагає певного розуміння дробів та того, що означають числа, які входять до їхнього складу. На екрані перед учнем міститься зображення кількох мішаних чисел, кожне з яких необхідно перетворити на десятковий дріб. Варіанти для наданих мішаних чисел розкидано по екрану хаотично, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перенести відповідні дроби до своїх еквівалентів. Отже, учень має памʼятати, що цілий компонент мішаного числа відповідає цифрі, яка знаходиться перед комою. З дробом все цікавіше, адже не кожен має кругле число на місці знаменника. Треба памʼятати, що, наприклад, випадок, коли у знаменнику «2», а у чисельнику – одиниця, означає половину, тобто «0,5»; якщо ж з цим чисельником знаменник – «4», то десятковий дріб такий: «0,25».
Учень/учениця: вміє формулювати основну властивість дробу.