Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Геометрія – розділ математики, що вивчає геометричні фігури як на площині, тобто двовимірні, так й у просторі, тобто тривимірні. Вивчаються властивості цих фігур, їх особливості та взаємодія між різними елементами. Ця вправа відкриває цикл завдань, які присвячені цьому розділу математики. Опрацьовуватиметься тема периметра. На екрані перед школярем міститься зображення нової для кожного етапу геометричної фігури. Кожна фігура описується максимально повно: вказуються її кути та довжина кожної сторони. Під зображенням фігури є порожня клітинка, куди необхідно вписати периметр. Він являє собою суму сторін фігури. Дитина додає значення кожної сторони, і вписує у порожню клітинку результат цього додавання. Коли школяр це робить, то проходить на новий етап, де аналогічним чином треба буде опрацювати іншу фігуру. Знаходження периметра є досить простою задачею для учня, адже необхідно лише виконати додавання з кількома відносно невеликими числами. Однак, рухаючись між етапами, дитина нагадає собі властивості багатьох фігур. Наприклад, наявність однакових сторін у рівнобедреного трикутника, або той факт, що всі сторони квадрата однакові, а у прямокутника однаковими є паралельні сторони. Таким чином, школяр згадує всі важливі властивості фігур, які не лише допоможуть швидше обчислити периметр для кожної, а й стануть у нагоді в майбутньому під час виконання інших вправ і у випадках, коли довжина не всіх сторін позначена. Крім того, учень з кожним етапом стає все більш впевненим у виконанні вправи, тож може рухатись, засікаючи час, що додасть завданню аспекту гри та зробить його більш цікавим і разом із тим – і більш корисним також.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Щ.1
Периметр
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися