Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У попередніх завданнях учень розглянув ситуації, коли відбувається множення або ділення степенів з однаковими основами. Тим не менш, такі випадки трапляються досить рідко, тоді як піднесення добутку в степінь, яке буде опрацьоване у ході виконання цього завдання, зустрічається значно частіше. Початково виглядає вираз таким чином: пара різних чисел перемножується, і цей вираз забирається у круглі дужки, адже підноситься у степінь. Варіантів того, як зобразити результат такого процесу, є два. Учень може піднести обидва множники в цю степінь, після чого вже виконати множення з ними обома. Або ж школяр просто забирає дужки та дописує степінь окремо до кожного множника, щоб продовжити їх опрацювання без дужок. Обидва варіанти правильні і другий є фактично проміжним етапом перед втіленням першого. На екрані перед школярем міститься зображення кількох таких прикладів із множенням та піднесенням множників, які забрані у круглі дужки, у степінь. По інший бік від знаку рівності у кожного виразу міститься варіант його результату піднесення добутку до степеня. Спочатку ці варіанти розташовано хаотично, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає як раз у тому, щоб поміняти їх місцями таким чином, аби результат піднесення відповідав виразу. Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з іншим набором подібних прикладів. Поступово дитина запамʼятовує алгоритм дій у такій ситуації. Підказкою для учня є те, що варіанти вибору за кількістю співпадають із числом виразів, тобто коли дитина знаходить першу пару, для другого прикладу залишається лише два варіанти, а знайшовши правильний варіант для другого, автоматично знаходить й останню пару.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.6
Підносимо добуток до степеня
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися