У попередніх завданнях учень розглянув ситуації, коли відбувається множення або ділення степенів з однаковими основами. Тим не менш, такі випадки трапляються досить рідко, тоді як піднесення добутку в степінь, яке буде опрацьоване у ході виконання цього завдання, зустрічається значно частіше. Початково виглядає вираз таким чином: пара різних чисел перемножується, і цей вираз забирається у круглі дужки, адже підноситься у степінь. Варіантів того, як зобразити результат такого процесу, є два. Учень може піднести обидва множники в цю степінь, після чого вже виконати множення з ними обома. Або ж школяр просто забирає дужки та дописує степінь окремо до кожного множника, щоб продовжити їх опрацювання без дужок. Обидва варіанти правильні і другий є фактично проміжним етапом перед втіленням першого. На екрані перед школярем міститься зображення кількох таких прикладів із множенням та піднесенням множників, які забрані у круглі дужки, у степінь. По інший бік від знаку рівності у кожного виразу міститься варіант його результату піднесення добутку до степеня. Спочатку ці варіанти розташовано хаотично, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає як раз у тому, щоб поміняти їх місцями таким чином, аби результат піднесення відповідав виразу. Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з іншим набором подібних прикладів. Поступово дитина запамʼятовує алгоритм дій у такій ситуації. Підказкою для учня є те, що варіанти вибору за кількістю співпадають із числом виразів, тобто коли дитина знаходить першу пару, для другого прикладу залишається лише два варіанти, а знайшовши правильний варіант для другого, автоматично знаходить й останню пару.