Подібність – мабуть, найскладніша тема, яка повʼязана з рухом та симетрією, адже вона вимагає дійсно доброго розуміння від дитини, а не просто знання тих чи інших правил. Подібність є перетворенням однієї фігури в іншу, при якому довжина сторін між ними не зберігається, але зберігаються кути та існує певна закономірність у зміні довжин сторін. Ця закономірність називається коефіцієнтом подібності. Він, цей коефіцієнт, є однаковим для всіх сторін. Наприклад, якщо взяти два трикутники, які однакові за положенням сторін у просторі, але відрізняються за довжиною цих сторін, то настільки сторона А(1)В(1) довша, ніж АВ, настільки й довша А(1)С(1) ніж АС. Таким чином зберігається пропорційність між сторонами фігур. У ході виконання цього завдання дитина опрацьовуватиме подібність у випадку з багатокутниками. На екрані перед школярем міститься зображення двох багатокутників. На кожному етапі перед учнем буде нова їх пара. Деякі зі сторін багатокутників вже виміряні – їх довжина тут і вказана. Є невідома сторона, довжину якої треба знайти. Вона позначається як «х». Під ними міститься активна кнопка зі знаком питання. Якщо на неї натиснути, то дитина побачить правило подібності багатокутників: відповідні сторони в них пропорційні. Це означає, що різниця довжин у сторонах багатокутників, які відповідають одна одній, однакова. Тобто якщо основа одного трикутника більша, ніж основа іншого на «5 сантиметрів», то обидва ребра більшого трикутника також будуть більшими за ребра першого кожен на ці ж «5 сантиметрів». Це дає змогу обчислити довжину невідомої сторони: від більшої подібної віднімається менша, а потім ця різниця додається або віднімається до відомої сторони, відповідник якої треба знайти.