Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Знання теми кратності може бути корисним у багатьох випадках. На прикладі попереднього завдання дитина дізналась, як находження спільного дільника може знадобитись при виконанні різних дій з дробами задля спрощення результату. Ця вправа показує, як дільник може допомогти у знаходженні площі фігур. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох геометричних фігур, які будуються з маленьких квадратиків. Ці фігури досить незвичні і часто нагадують елементи всесвітньо відомої гри «Тетріс», яку знають й дорослі, й діти. Щоб учень не заплутався у цих фігурах, всі вони зображені в різних кольорах. Біля робочої зони з ними знаходиться зображення персонажа, який складає компанію школяру. Цей герой не повʼязаний з математикою прямо, однак, для ілюстрації вибрано дійсно вдалі симпатичні образи, які урізноманітнюють візуальну складову вправи. Всі надані фігури є лише частинками більших фігур, будівельним матеріалом для них. Над цією композицією знаходиться формулювання завдання, де вказано, яка площа має бути у тої фігури, яку можна збудувати за допомогою потрібного дитині матеріалу. Тобто блоки, які бачить школяр, є лише основою для більших фігур, але будувати їх дитина не може – натомість учень має скористатись знанням теми кратності. Площа майбутньої фігури має бути кратною кількості квадратиків у підходящому блоці. Наприклад, якщо площа фігури становить «24 квадратні одиниці», то підійдуть блоки, які мають два квадратика, або чотири, або шість, або дванадцять. Тож дитині треба лише спробувати розділити площу на число квадратиків у кожному блоці, і підходять лише ті, з якими це вдасться зробити без остачі. Коли школяр виділить блоки, то пройде на новий рівень до аналогічного завдання.   

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.11
Вибираємо дільники
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися