Знання теми кратності може бути корисним у багатьох випадках. На прикладі попереднього завдання дитина дізналась, як находження спільного дільника може знадобитись при виконанні різних дій з дробами задля спрощення результату. Ця вправа показує, як дільник може допомогти у знаходженні площі фігур. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох геометричних фігур, які будуються з маленьких квадратиків. Ці фігури досить незвичні і часто нагадують елементи всесвітньо відомої гри «Тетріс», яку знають й дорослі, й діти. Щоб учень не заплутався у цих фігурах, всі вони зображені в різних кольорах. Біля робочої зони з ними знаходиться зображення персонажа, який складає компанію школяру. Цей герой не повʼязаний з математикою прямо, однак, для ілюстрації вибрано дійсно вдалі симпатичні образи, які урізноманітнюють візуальну складову вправи. Всі надані фігури є лише частинками більших фігур, будівельним матеріалом для них. Над цією композицією знаходиться формулювання завдання, де вказано, яка площа має бути у тої фігури, яку можна збудувати за допомогою потрібного дитині матеріалу. Тобто блоки, які бачить школяр, є лише основою для більших фігур, але будувати їх дитина не може – натомість учень має скористатись знанням теми кратності. Площа майбутньої фігури має бути кратною кількості квадратиків у підходящому блоці. Наприклад, якщо площа фігури становить «24 квадратні одиниці», то підійдуть блоки, які мають два квадратика, або чотири, або шість, або дванадцять. Тож дитині треба лише спробувати розділити площу на число квадратиків у кожному блоці, і підходять лише ті, з якими це вдасться зробити без остачі. Коли школяр виділить блоки, то пройде на новий рівень до аналогічного завдання.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.