Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує кілька математичних понять, які становлять єдину структуру, багаж теоретичних знань, які дійсно потрібні для того, щоб розбиратись у тій чи іншій темі докладно та ефективно. Одне з таких понять – це кратність. Воно повʼязане з діленням, але розглядає цю дію з дещо іншої точки зору, ніж дитина звикла. Крім того, школярі досить часто плутають кратність з дільником, і у ході виконання цього завдання учень позбавиться від цієї проблеми. На екрані перед дитиною міститься велике зображення числа, що знаходиться в самому центрі робочої зони. На нього вказує персонаж – казковий герой, який має водночас й урізноманітнити візуальний ряд вправи, і в той же самий час він має акцентувати увагу дитини на цьому числі. Над робочою зоною є формулювання завдання. Там подається інше число, і задається питання про те, як воно та число у центрі повʼязані між собою. Варіантів відповіді два: число є або дільником, або кратним. Відповідно, ці поняття відразу протиставляються, аби в майбутньому у розумінні дитини вони розмежовувались досить чітко. Кратне число – це таке, на яке можна розділити подане. Наприклад, для числа «640» число «20» є дільником. А от для числа «80» число «160» є кратним. Фактично це означає, що центральне число може бути діленим. Фактично, кратність – це можливість одного числа бути розділеним на інше. Коли школяр вибирає правильний варіант з-поміж тих, що надаються під числом, то проходить на наступний етап завдання, де треба розібратись з новою парою чисел. У формулюванні завдання стосунки між ними не уточнюються, тобто там не вказується, яке є дільником, яке – діленим тощо. Натомість дитина має сама це зрозуміти, порівнявши числа та підставивши їх в уявний приклад з дією ділення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.1
Поняття кратності
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися