Існує кілька математичних понять, які становлять єдину структуру, багаж теоретичних знань, які дійсно потрібні для того, щоб розбиратись у тій чи іншій темі докладно та ефективно. Одне з таких понять – це кратність. Воно повʼязане з діленням, але розглядає цю дію з дещо іншої точки зору, ніж дитина звикла. Крім того, школярі досить часто плутають кратність з дільником, і у ході виконання цього завдання учень позбавиться від цієї проблеми. На екрані перед дитиною міститься велике зображення числа, що знаходиться в самому центрі робочої зони. На нього вказує персонаж – казковий герой, який має водночас й урізноманітнити візуальний ряд вправи, і в той же самий час він має акцентувати увагу дитини на цьому числі. Над робочою зоною є формулювання завдання. Там подається інше число, і задається питання про те, як воно та число у центрі повʼязані між собою. Варіантів відповіді два: число є або дільником, або кратним. Відповідно, ці поняття відразу протиставляються, аби в майбутньому у розумінні дитини вони розмежовувались досить чітко. Кратне число – це таке, на яке можна розділити подане. Наприклад, для числа «640» число «20» є дільником. А от для числа «80» число «160» є кратним. Фактично це означає, що центральне число може бути діленим. Фактично, кратність – це можливість одного числа бути розділеним на інше. Коли школяр вибирає правильний варіант з-поміж тих, що надаються під числом, то проходить на наступний етап завдання, де треба розібратись з новою парою чисел. У формулюванні завдання стосунки між ними не уточнюються, тобто там не вказується, яке є дільником, яке – діленим тощо. Натомість дитина має сама це зрозуміти, порівнявши числа та підставивши їх в уявний приклад з дією ділення.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.