Ця вправа продовжує розвиток уміння дитини орієнтуватись у прикладах з діленням, де ділене та дільник є звичайними дробами. Цього разу такі приклади будуть орієнтирами одне для одного, адже мета, яка ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб порівняти їх між собою. На екрані міститься зображення пари прикладів із діленням звичайних дробів. Пара нова для кожного етапу завдання. Дізнаватись частку не потрібно. Натомість між цими прикладами знаходиться порожня клітинка, і учень має вибрати, який знак туди треба перемістити: «більше», «менше» або «дорівнює». В залежності від етапу вибір є більш або менш зрозумілим. Іноді дитині доводиться виконувати обчислення точно та дізнаватись частку для кожного випадку ділення, а інколи різниця між елементами прикладу досить очевидна і зрозуміти, частка якого з них є більшою, легко й «на око». Учень вже знає: ділення між звичайними дробами виконується через множення, де дільник перевертається – його чисельник перемножується зі знаменником діленого, а знаменник – відповідно з чисельником діленого. Відповідно, спершу школяр подумки перевертає обидва дільники, потім оцінює результат майбутнього множення і, якщо відповідь є зрозумілою, ставить відповідний знак між прикладами відразу. Якщо ж на цьому етапі дитина ще не може прийняти впевненого рішення, залишається лише виконати ділення до кінця. Візуальний ряд завдання доповнюється малюнками, які змінюються з кожним етапом разом із дробами, які треба опрацювати й порівняти. Ці ілюстрації деталізовані та яскраві, а їх компоненти взаємодіють одне з одним, тож дитина може вигадати простий сюжет, повʼязаний з кожним малюнком, що зробить виконання вправи більш цікавим.