Просто знайти результат прикладу, остаточну відповідь на вказані там дії – це далеко не все, не останній крок. З цим числом-результатом теж можна щось зробити, якось його використати. Те, що є сумою або добутком для одного виразу, може стати відʼємником або зменшуваним для іншого. Таким чином утворюється цілий ланцюжок прикладів, які є взаємоповʼязаними між собою. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з таким ланцюжком. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення цілого набору різноманітних прикладів із різними діями або поєднанням різних дій. Остаточний результат для кожного з цих виразів є літерою. Внизу створено приклад, що складається з цих літер. Таким чином відповідь для одного виразу є складовою частиною іншого, при чому там вона вже має певне чітко сформульоване місце, хоча ще невідомо, яке число ховається за цією буквою. Визначити це, а також розвʼязати сам цей приклад – ось завдання, яке ставиться перед школярем. Дитина виконує по черзі кожен вираз, розвʼязує його та запамʼятовує результат, щоб використати його у прикладі нижче. Коли школяр знаходить, які числа ховаються за буквами, то отримує потрібний загадковий вираз і може знайти вже його результат, що й є кінцевою метою завдання. При цьому вираз, який утворюється цими числами, що ховаються за літерами, може мати цікавий формат зображення. Наприклад, одна літера позиціонується як результат додавання та множення трьох інших, або ж ця літера претендує на роль того, що є більшим, ніж сума трьох інших. І дитині залишається лише підтвердити чи спростувати правильність цього виразу, що значно простіше, ніж ще додатково знаходити якесь число, хоча учню дійсно доводиться тримати у памʼяті великих обсяг інформації.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.