Порівняння чисел – це те, із чого почалось вивчення математики ще тоді, коли школяр пішов до першого класу, адже порівняння значно простіше за будь-яку іншу дію, бо в його результаті нічого нового не має утворитись. Якщо два числа додають, то в результаті буде сума, якщо віднімають – різниця, але якщо лише порівнюють, то вся робота обмежується аналізом. Тож для вивчення нової теми порівняння – найкращий інструмент. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати числа за числовим променем, працюючи в рамках одного рівня як з відʼємними, так і з додатними числами. На екрані міститься зображення числової прямої із кількома різними числами на ній. Ці числа є новими для кожного наступного етапу. Нуль знаходиться на середині прямої, тоді як з одного боку містяться додатні числа з умовним знаком «плюс», а з іншого боку – відʼємні зі знаком «мінус». Над цією композицією міститься зображення рівності, де вказуються певні рамки. Всі числа зображено в іншому кольорі для того, аби урізноманітнити візуальний ряд завдання. Наприклад, вказано, що невідомий компонент (ікс) є більшим, ніж «-6», але меншим, ніж «3». Відповідно дитина має позначити на прямій ті числа, що задовольняють цей вираз. У розпорядженні учня лише числа, які позначені на прямій. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання. Там буде не лише інший варіант прямої, а й новий вираз для опрацювання. Виконання цього завдання потребує від учня розуміння того, що «-6» є меншим, а не більшим числом, ніж «-3» і тим паче «3», адже чим далі від нуля, тим відʼємне число менше, а додатне – більше. Завдяки цій вправі школяреві буде простіше працювати із цими числами в майбутньому.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
Учень/учениця: розуміє, що таке модуль числа, протилежні числа, цілі числа.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.