Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Порівняння чисел – це те, із чого почалось вивчення математики ще тоді, коли школяр пішов до першого класу, адже порівняння значно простіше за будь-яку іншу дію, бо в його результаті нічого нового не має утворитись. Якщо два числа додають, то в результаті буде сума, якщо віднімають – різниця, але якщо лише порівнюють, то вся робота обмежується аналізом. Тож для вивчення нової теми порівняння – найкращий інструмент. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати числа за числовим променем, працюючи в рамках одного рівня як з відʼємними, так і з додатними числами. На екрані міститься зображення числової прямої із кількома різними числами на ній. Ці числа є новими для кожного наступного етапу. Нуль знаходиться на середині прямої, тоді як з одного боку містяться додатні числа з умовним знаком «плюс», а з іншого боку – відʼємні зі знаком «мінус». Над цією композицією міститься зображення рівності, де вказуються певні рамки. Всі числа зображено в іншому кольорі для того, аби урізноманітнити візуальний ряд завдання. Наприклад, вказано, що невідомий компонент (ікс) є більшим, ніж «-6», але меншим, ніж «3». Відповідно дитина має позначити на прямій ті числа, що задовольняють цей вираз. У розпорядженні учня лише числа, які позначені на прямій. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання. Там буде не лише інший варіант прямої, а й новий вираз для опрацювання. Виконання цього завдання потребує від учня розуміння того, що «-6» є меншим, а не більшим числом, ніж «-3» і тим паче «3», адже чим далі від нуля, тим відʼємне число менше, а додатне – більше. Завдяки цій вправі школяреві буде простіше працювати із цими числами в майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.3
Порівняння цілих чисел за числовим променем
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися