Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Попереднє завдання давало дитині можливість потренуватись у порівнянні різних чисел, піднесених в однакову степінь. До того було завдання, де одне й те саме число підносили до різних степенів, і необхідно було порівняти ці випадки. Обидві ці вправи були, можна сказати, підготовкою до цього завдання, яке підсумовує всі знання та вміння, котрі учень тримав з їхньою допомогою, адже у ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься порівнювати степені, між якими взагалі нема нічого спільного на одному етапі, мати лише спільні основи на іншому та мати спільні показники – на третьому. Таке різноманіття робить виконання цього завдання і складнішим, і більш цікавим, ніж виконання попередніх. На екрані перед учнем міститься зображення трьох чисел, піднесених у степінь. Між ними є істотна різниця. Над робочою зоною з цими числами школяр бачить формулювання завдання, де вказано мету пошуків, наприклад, найбільше число або найменше тощо. Дитина аналізує їх та порівнює між собою. для цього учень має використати всі свої знання, присвячені цій темі та розуміння того, як показник степені співвідносить з основою, що він означає в залежності від того чи іншого випадку. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап. Іноді степені даються такі великі, що вирахувати не вийде. Учень має продемонструвати аналітичний підхід та розуміння, а не просто подумки перемножувати кілька разів одне й те саме число саме на себе, наприклад, якщо основою для степенів є дріб, а показник – додатне ціле число. Ігровий аспект вправи втілюється в ілюстраціях, які оточують робочу зону. Ці малюнки мають приємний стиль, зображують космічні далі та урізноманітнюють візуальний ряд завдання.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.11
Порівнюємо степені
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися