Степінь вказує на те, скільки разів число було перемножено саме на себе. Це дає можливість не лише виконувати різноманітні операції з такими математичними одиницями, а й порівнювати їх між собою. степінь не є множником і не є добутком, але вона має власне значення, яке визначає результат того множення, котре передається таким чином. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати степені з однаковою основою. Чому основа має бути однаковою? Це не обовʼязкова умова, але лише в такому випадку знаходити добуток не потрібно, і визначити більший вираз можна з першого погляду, якщо зрозуміти значення степенів. Наприклад, вісімка, піднесена до третьої степені означає «8х8х8», а вісімка, піднесена до сьомої степені означає «8х8х8х8х8х8х8». Звісно, добуток від другого множення значно більший, ніж добуток від першого. З іншого боку, якщо степінь відʼємна (і це дитина дізналась буквально у попередньому завданні), то це означає дріб, де у чисельнику одиниця, а в знаменнику це ж число, але з додатним числом у степені. А такий дріб є меншим, ніж будь-яке ціле число. Отже, на екрані перед учнем міститься зображення кількох пар чисел, які було піднесено у степінь. У рамках одної пари основа завжди однакова, але степені відрізняються. Під ними міститься кілька математичних знаків: «більше», «менше» та «дорівнює». Школяр аналізує кожен приклад, після чого переносить у порожню клітинку між числами потрібний знак. Коли всі порожні клітинки будуть заповнені своїми знаками, учень пройде на новий етап завдання, де подібним чином треба буде опрацювати інші випадки порівняння. Підказкою для дитини є те, що коли учень переносить, скажімо, знак «=», то робить це лише для одної пари за рівень.