Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Степінь вказує на те, скільки разів число було перемножено саме на себе. Це дає можливість не лише виконувати різноманітні операції з такими математичними одиницями, а й порівнювати їх між собою. степінь не є множником і не є добутком, але вона має власне значення, яке визначає результат того множення, котре передається таким чином. У  ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати степені з однаковою основою. Чому основа має бути однаковою? Це не обовʼязкова умова, але лише в такому випадку знаходити добуток не потрібно, і визначити більший вираз можна з першого погляду, якщо зрозуміти значення степенів. Наприклад, вісімка, піднесена до третьої степені означає «8х8х8», а вісімка, піднесена до сьомої степені означає «8х8х8х8х8х8х8». Звісно, добуток від другого множення значно більший, ніж добуток від першого. З іншого боку, якщо степінь відʼємна (і це дитина дізналась буквально у попередньому завданні), то це означає дріб, де у чисельнику одиниця, а в знаменнику це ж число, але з додатним числом у степені. А такий дріб є меншим, ніж будь-яке ціле число. Отже, на екрані перед учнем міститься зображення кількох пар чисел, які було піднесено у степінь. У рамках одної пари основа завжди однакова, але степені відрізняються. Під ними міститься кілька математичних знаків: «більше», «менше» та «дорівнює». Школяр аналізує кожен приклад, після чого переносить у порожню клітинку між числами потрібний знак. Коли всі порожні клітинки будуть заповнені своїми знаками, учень пройде на новий етап завдання, де подібним чином треба буде опрацювати інші випадки порівняння. Підказкою для дитини є те, що коли учень переносить, скажімо, знак «=», то робить це лише для одної пари за рівень.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.9
Порівнюємо степені з однаковою основою
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися