Поворот – це ще один вид руху, який повʼязано з темою симетрії. Цікаво, що кожна людина стикається з поворотом щодня, хоча рідко замислюється над цим. Сама сутність повороту розкривається через годинник, адже при його втіленні як мінімум одна точка фігури, що рухається, залишається без руху, тоді як інші обертаються навколо неї. Так і в годиннику: точка, що знаходиться в центрі, не рухається, але навколо центру годинника обертається вся решта стрілок. Поворот – це рух по окружності. Вона в свою чергу вимірюється у градусах. Яким би не був радіус та діаметр круга (ті його характеристики, які умовно можна назвати розміром), у градусах всі круги та окружності однакові: їх повний поворот складає «360 градусів», а половина повороту – «180 градусів». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься орієнтуватись у градусах при повороті стрілок годинника. На екрані міститься зображення аналогового годинника, тобто такого, що має стрілки. Дитина бачить показники часу. Над годинником міститься формулювання завдання, де вказується, яка стрілка та на скільки градусів має переміститись. Завдання, що ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб зрозуміти, яке положення стрілка прийме після цього, на яку цифру показуватиме – і відповідно котра година буде після цього переміщення згідно з показниками годинника. В такому випадку години і хвилини є просто орієнтиром визначення місцеположення стрілки після повороту. Школяр має уявити цей рух, зрозумівши, який шлях пройде стрілка у градусах. Дитина памʼятає, наприклад, що «90 градусів» є чвертю круга, як «180 градусів» є його половиною. Коли учень зрозуміє, котрий час показуватиме годинник після повороту, то вибирає один із варіантів та переходить на наступний етап вправи.