Геометрія – один із різновидів математичної науки, який вивчає геометричні фігури та те, що з ними можна робити. Фігури в свою чергу розділяються на такі, що будуються на площині та такі, що будуються у просторі. Однак, серед всіх фігур виділяється три базові, які прийнято вважати основними геометричними одиницями, такими, визначення яким підібрати не вдасться, адже вони є фундаментальними – з них будуються всі інші. І пряма – одна з таких фігур. Пряма за визначенням є безкінечною, йдучи по площині та маючи на собі безмежну кількість точок. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з прямою. На екрані міститься зображення робочої зони, де зображено кілька точок. Учень має проаналізувати, як вони розташовані на робочій зоні, яка уявляється площиною. Згідно з визначенням прямої, її можна провести через дві точки на площині. Третя (четверта та скільки завгодно ще) може знаходитись на ній, а може і не знаходитись. Точки на робочій зоні зображено так, щоб пряму можна було провести лише через пару з них. Дитина аналізує зображення та уявляє всі можливі варіації прямих, які можна побудувати у цьому випадку. Над робочою зоною міститься формулювання завдання, де вказується кількість точок та кількість прямих, які пропонується побудувати. Зробити це школяр не може, тож не може перевірити на практиці, скільки прямих можна побудувати. Натомість учень має уявити всі можливі прямі, після чого підтвердити або спростувати те, що подається у завданні. Коли дитина дає ствердну або заперечну відповідь на кількість прямих, які можна побудувати через надану кількість точок, то проходить на новий етап. Там кількість як точок, так і запропонованих прямих зміниться, як і положення їх на площині.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; аналізує графіки залежностей між величинами (відстань, час, температура, час тощо).