Серед чисел існують і такі, що відмежовуються в окрему групу. Зокрема таку групу утворюють так звані прості числа. Простим числом називаються таке, яке можна розділити лише на одиницю та на самого себе і ні на що інше. Таких чисел є досить багато, наприклад, логічно, що двійка теж належить до них: її можна розділити на одиницю й на себе. Одиниця – теж просте число за визначенням. А от далі, «відстань» між простими числами повільно, але збільшується. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити прості серед досить великих, багатоцифрових чисел. На екрані на кожному етапі міститься набір нових трицифрових чисел, серед яких є як звичайні, так і прості. Дитина має вибрати останні. Для того, щоб це зробити, школяр має послідовно проаналізувати кожне число. Якщо воно парне, то відразу стає очевидно, що до простих воно належати не може, адже ділиться на «2». Далі аналіз числа слід здійснювати порозрядно. Учень аналізує найменший розряд із точки зору того, чи ця цифра, якщо сприймати її як окреме число, ділиться на будь-яке одноцифрове число, окрім одиниці й самого себе. Якщо ні, то можна взяти наступний розряд. Щоб перевірити число, його слід намагатись ділити на двійку, трійку та пʼятірку. Наприклад, розглянемо число «537». Сімка є простим числом, як і «37». Однак, якщо взяти до розгляду останній розряд, і спробувати його розділити на «3», то вийде частка без остачі «179», тож число «537» не є простим. Про всяк випадок під числами для опрацювання надається прихований за кнопкою-підказкою список простих чисел. Їх дуже багато, тож вивчити весь список недоцільно, але використати його як підказку можна – але лише в крайньому випадку.
Учень/учениця: наводить приклади простих і складених чисел, парних і непарних чисел.
Учень/учениця: розрізняє прості і складені числа, дільники і кратні натурального числа.
Учень/учениця: формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; знає ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10.
Учень/учениця: знає розкладання натуральних чисел на прості множники.