Учень вже знає про числа, перед якими ставиться знак «мінус», та розуміє фундаментальну відмінність від так званих додатних чисел. Розуміння цього є важливою базою, однак цим робота з такими числами не обмежується: тепер прийшов час закріпити ці знання та перевести їх у більш практичну площину. У ході виконання цієї вправи дитина буде знаходити протилежні числа до наведених, при чому працюватиме учень відразу з великою кількістю математичних одиниць. На екрані міститься зображення таблиці. Такий формат було обрано не просто так: таблиця дозволяє вдало та ефективно структурувати числову інформацію, запобігти плутанині та продемонструвати, які є звʼязки між тими чи іншими математичними одиницями. Перший рядок – це додатні числа; другій – відʼємні. Це продемонстровано символами, які знаходяться на початку: «х» та «-х». Деякі клітинки порожні, інші заповнені. Дитина, маючи перед собою потрібний набір чисел усіх видів, має заповнити таблицю таким чином, щоб у клітинках, які утворюють вертикальний стовпчик, були протилежні числа. Якщо відомим є додатне число (дробове або ціле – не важливо), то слід знайти його аналог серед відʼємних, тобто таке саме число з мінусом, після чого перенести його у клітинку під або над вказаною. Учень послідовно опрацьовує кожну пару клітин. Коли школяр до кінця заповнює таблицю, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, але, звісно, числа там будуть вже інші. Попри одноманітну механіку виконання ця вправа залишається цікавою як за рахунок великого різноманіття чисел для опрацювання, так і за допомогою наявності малюнків, котрі прикрашають кожний рівень.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
Учень/учениця: розуміє, що таке модуль числа, протилежні числа, цілі числа.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.